[Szumo] japán szumo dokumentum-film és holnap Masutoo élő interjú

Eszes Gabor gabor1eszes at gmail.com
2022. Feb. 18., P, 08:58:12 CET

az alábbihoz kapcsolódóan feb. 19-én 10:30-tól webinárium (zoom) Masutoo-val (ingyenes regisztráció után nézhető ez is):

https://japanalapitvany.hu/egy-magyar-szum%C3%B3birk%C3%B3z%C3%B3-szamur%C3%A1jok-nyomdokaiban-webin%C3%A1rium

(pls – valaki jelezzen vissza, hogy megkaptátok az üzenetet!)

üdv
e-gábor