[Szumo] 2020 Haru Basho

András Lédeczi ledeczi at gmail.com
2020. Már. 1., V, 08:24:58 UTC

Nagy vajúdás után megszületett a döntés, a torna meg lesz tartva, viszont
zárt ajtók mögött, közönség nélkül.
El sem tudom képzelni, milyen lesz, nekem mindig hozzátartozott a közönség
zaja, a buzdítások, tapsok, kiabálások, párnadobálás.
Gondolom, azért nem törölték a tornát, mert már az egész szereplõgárda, a
rikishik, oyakaták, a kisegítõ személyzet, mindenki átköltözött már
Oszakába.
Ez az elsõ eset, hogy zárt ajtók mögött rendeznek meg egy bashót, 1945
júniusában a sebesült veteránokat meghívták közönségnek.

Üdv,
Bandey
--------- következõ rész ---------