[Szumo] 2010 Natsu day 09 - Kekka

Bandey bandey at szumo.hu
2010. Május. 18., K, 16:46:57 UTC

Sziasztok!

Gabor Eszes [GE] írta (H22-05-18, 17:27):

GE> Hát mióta nincs Eurosport, nem látom igazán a meccseket (néha egy
GE> kis youtube...) - de Ama/Harumafuji nem biztos, hogy yokozuna
GE> szintű zseni... Bár eszméletlen sokat fejlődött - nem csak
GE> kilókban

Sajnos nem látok én sem meccseket, csak próbálok így-úgy elkapni
valami infót levlistákról meg néha a Sumo Forumról, de nem nagyon van
több időm rá. Valamikor mintha úgy emlegették Amát, mint ígéretes
szumóst, mostanában persze annyira nem villog.

GE> Esetleg az alsóbb szinten láttok valaki fiatalkát, aki még
GE> kinőheti magát?

Sajnos még felsőbb szinteken sem látok senkit :((
Lehet, hogy van, remélem, meglátjuk nem túl sokára.

--
Üdv,
Bandey

* Hajrá Satsumayutaka
"Barmi tortenjek is, mindig van egy okos, ki elorukkol, hogy o megmondta elore."