[Szumo] Szumo botányok - fogadasok

Kiss Attila József akiss256 at freemail.hu
2010. Jún. 29., K, 09:00:34 UTC

Sziasztok! Én annyit olvastam még, hogy Kotomitsuki, aki jelenleg Ozeki rangban van, állítólag beadta a visszavonulási kérelmet. Az ok vélhetõen az, hogy annyira belebonyolódott a botrányba, hogy ezért kirúghatják a szumóból. Ha viszont lemond, akkkor még jogosult lehet egy félmillió dollár körüli összegre, egyfajta végkielégítésként. Viszont a kérelmet nem dolgozták még fel, így lehet, hogy mégis kirúgás lesz a dolog vége. A Banzukét sem adják ki idõben, mert még nem tudják, hogy mennyi birkózó érintett az ügyben, és kiket fognak eltávolítani büntetésbõl (akik természetesen így nem lesznek rajta a banzukén). Annyira komoly a helyzet, hogy a Goeido rajongói klub például lemondja rendezvényeit, és elképzelhetõ, hogy fel is oszlik teljesen. A tagokra, akik között komoly üzletemberek is vannak, ugyanis túl rossz fényt vethetne a tagság a botrányok miatt. Az ügyben nem csak pusztán fogadásokról van szó, hanem maffiakapcsolatokról is. Például Kotomitsuki fogadásait állítólag egy olyan aktív birkózó intézte, aki tagja a helyi alvilágnak, és zsarolni is próbálta állítólag Kotomitsukit. Üdv,  Attila