[Szumo] www.szumo.hu - javaslat

Bandey bandey at szumo.hu
2007. Már. 5., H, 16:10:01 UTC

Sziasztok!

Elnézést, kicsit eltűntem.

Köszönöm a reagálásokat és az időközben már realizált segítségeket is
(ezt közvetlenül is megtettem), amelyekkel sikerült 34-re letornázni a
hátrányt. :)

Kaptam az info-ra ill. a saját címemre is leveleket.

"Olvastam a -szerintem orvosolhato - penzproblemarol. Ha tenyleg 50.000
Ft az, ami hianyzik, akkor azt hiszem, akik pl. a levelezolistan
vannak (matol en is), azoknak meger 1000 Ft-ot, hogy hozzajussanak a
(Nihon Sumo Kyokai oldalainal reszletesebb) informaciokhoz. Ha
kikuldesz egy levelet a levelezolista tagjainak, hogy vallalnak-e 1000
Ft-ot: a) OK-e? es b) ha a tobbsegnek OK, akkor keretik tenyleg
elkuldeni, akkor en a) azt fogom valaszolni, hogy OK es b) amint
kiderul, hogy a tobbsegnek OK (vagyis igy megoldodik a problema),
akkor kuldom a penzt.

A website-ert pedig koszonet - rendszeresen nezem es nagyon elvezem."

eg> Bandey! Hányan vagyunk most a levelezési listán? Hányan vesznek
eg> részt a játékban? És mennyibe kerül az oldal üzemelése egy évben?

Olyan 20 ezer körül, ahogy írtam, most azért ilyen sok, mert ebben még
a tavalyi is benne van.

A levlistán olyan 50 körül vagyunk egyébként, a játékokban ennél jóval
többen, csak az a gond, hogy gőzöm nincs, hogyan lehetne pl. a
külföldi játékosoktól is hozzájárulásokat fogadni. Már ajánlottak fel
régebben, csak az a baj, hogy a közvetítők (Western Union, bankok)
rengeteget lenyúlnak, a postán meg, hát mit szépítsünk, gyakran
lopnak (ez tapasztalat).

eg> Szerintem néhány ezer forintos (pl. 5ezer/év) éves tagdíjat
eg> (önkéntes és névtelen alapon) sokan be tudnánk vállalni.

Ennyire nem is lesz szükség szerintem. Hadd idézzek még egy levelet:

"Nagyon fájlalnám ha az oldal megszünne. Nem lehetne az egészet vagy
bizonyos részeit fizetőssé tenni? Fogalmam sincs, hogy hány rajongó van, de
pl. egy 500 Ft-s éves tagsági dij szerintem nem vágná foldhöz az emereket.
El lehetne magyarázni, hogy a dolog célja nem a nyerészkedés, hanem a
fennmaradás. Ha kiderülne, hogy többen fizetnek, lehetne csökkenteni az
árat, vagy ha lehetne egy előzetes felmérést csinálni, akkor meg lehetne
becsülni a dijat.

Nem tudom, hogy megvalósitható-e, nyilván igényelne egy nyilvántatást, és
egy lehetőséget, hogy lehessen fizetni. Számomra megérne évi 500 Ft-ot,
hogy magyarul kisérhessem figyelemmel az eredményeket.
"
Szerintem ennyi is bőven elegendő lenne. Ha úgy adódna, hogy esetleg
némi többlet is felgyűlne, az se lenne probléma, mert pl. akkor
esetleg ebből lehetne fedezni mondjuk a különböző díjakat a Y-K-B-K
játékokban, stb.

Készítek majd egy oldalt a site-on, ahol nyomon lehet követni a számla
mozgásait.

Érdekel a reklám lehetőség is, ebben tudna valaki konkrétan segíteni?

--
Üdv,
Bandey

* Hajrá Tochinogawa
"Persze, hogy lekapcsoltam az aramot! (Utolso szavak)"